Neida, vi hevder ikke å være verdensmestere, men vi elsker å se brukerne våre lykkes med Infoskjermen, og blir virkelig glade når kundene våre forteller oss at vi har verdens beste kundestøtte. Og det beste for deg? Dette er inkludert i alle prisplaner og dermed fritt tilgjengelig for alle kundene våre. Hils på support-teamet vårt og se hvordan vi gjør kundesupport til en hyggelig og effektiv opplevelse!
Ekte folk, ekte svar!
Hos oss møter du ekte mennesker i andre enden, ikke avatarer eller roboter! Dette er Jon Kristian, Sara, Te'ena og Knut – folka i support-teamet vårt. De
- forklarer stort og smått på en enkel og tydelig måte
- alltid er like hyggelige og hjelpsomme
- tar imot alle slags henvendelser og følger dem opp
Hvordan hjelper vi brukerne våre?
Først og fremst ved å levere et enkelt og forståelig produkt. Kundene våre erfarer at det går raskt og greit å komme i gang med Infoskjermen!
Jeg har anbefalt Infoskjermen varmt i organisasjonen og har allerede overtalt flere til å ta den i bruk.Jeg synes det beste er at det er intuitivt og lett å forstå, selv om en ikke har de største datakunnskapene . Irene Alvheim, Fiskerimuseet
Likevel dukker det selvsagt opp spørsmål iblant, og det møter vi ved å tilby nyttige og oversiktlige hjelpesider samtidig som vi gjør terskelen lav for å ta kontakt med oss.
Finn svar på support-sidene!
På hjelpesidene får du effektiv hjelp-til-selvhjelp. Mange synes det er topp å kunne finne ut av saker og ting på egen hånd. 💪
Vi arbeider derfor jevnlig med å lage gode hjelpe-artikler og nyttige guider, og holde dem oppdatert.
Få rask respons på e-post
Samtidig er du hjertelig velkommen til å ta kontakt når det er noe du lurer på.
På e-post har vi svært kort responstid (i snitt under én time i arbeidstiden!), og kunder blir ofte positivt overrasket over hvor raskt de får svar fra oss. ⚡️
Ønsker du å snakke med oss på telefon? Du kan legge til telefonnummeret i kontaktskjemaet vårt, så ringer vi deg. For kortest mulig behandlingstid bør du likevel velge e-post.
Flerspråklig support
Visste du forresten at du kan skrive til oss på norsk, svensk, dansk eller engelsk, og regne med å få svar på samme språk? 🇳🇴🇸🇪🇩🇰🇬🇧 Vi er et skandinavisk team!
Solid kunnskap, lang erfaring og god kommunikasjon!
Support-teamet kjenner løsningen vår ut og inn og har stor kompetanse knyttet til administrasjon av infoskjermer og digital signage.
De møter deg på en vennlig og løsningsorientert måte, og legger vekt på å gjøre ting enkelt og forståelig - sånn at du får det til! De er glad i mennesker og har lang erfaring med kommunikasjon, support og kundeservice.
Dette erfarer kundene våre
Vi får jevnlig svært gode tilbakemeldinger på support-opplevelsen, noe vi setter umåtelig stor pris på. Her er noen eksempel:
Dere har et fantastisk produkt som dere også følger veldig godt opp. Jeg er ganske overbevist om at dere harverdens beste support ! Rickard Nordin,
Härnösands videregående skole
Enkel i bruk, pent design ogstrålende kundeservice ! Johan Kristoffer Breistein,
Danielsen Ungdomsskule Frekhaug
Det er så enkelt å bruke! Med Infoskjermen fant vi gode priser,nyttige instruksjoner, og en kundeservice som virkelig er helt på topp ! Charly W. Dunkan,
Aarhus Døveforening
Support først!
Du som trenger hjelp med Infoskjermen står alltid øverst prioriteringslista hos support-teamet! Support er inkludert i alle prisplanene våre, og som bruker av løsningen vår vil du merke at vi setter support først. 😊