English Svenska Dansk Norsk
Blogg infoskjermen.no

Hospitality på Clarion Hotel Air

Publisert 13.09.2022 av Favo
Hospitality på Clarion Hotel Air

Clarion Hotel Air er et av hotellene som har tatt i bruk vår ny-lanserte tilleggspakke Hospitality. Med Hospitality kan gjestene lese Infoskjermen på rommet. Bli med oss på besøk til det moderne og elegante Clarion Hotel Air like ved Stavanger flyplass (Sola) og se hvordan det fungerer! 👇

Har utvidet med Infoskjermen Hospitality

Fra før har hotellet infoskjermer sentralt plassert i den åpne og stilfulle resepsjonen. Dermed kjente de Infoskjermen som løsning, og var ikke sene med å prøve da de fikk muligheten til å utvide med tilleggspakken Hospitality. Nå er de kommet godt i gang, og er svært fornøyde.

En stor infoskjerm er plassert på veggen i det åpne og stilfulle resepsjonsområdet.

En stor infoskjerm er plassert på veggen i det åpne og stilfulle resepsjonsområdet.

Slik virker det

Med Hospitality som tilleggspakke åpnes en visning av Infoskjermen på hotell-tv-løsningen, og dette blir distribuert som en egen kanal på hotellets tv-system. Systemet kan enten ha innbygget player for visning, eller kobles til en PC som strømmer til tv-systemet.

Med tilleggspakken Hospitality vises Infoskjermen som egen kanal på hotellets TV-system.

Med tilleggspakken Hospitality vises Infoskjermen som egen kanal på hotellets TV-system.

Proft, fleksibelt og lettvint

– Vi formidlet grunnleggende informasjon om hotellet og oppholdet til gjestene våre via hotell-TV før også, forteller hotelldirektør Anne Helliesen. – Men det var tungdrevet, basert på en powerpoint-presentasjon og en minnepenn. Infoskjermen Hospitality er så mye mer proft, fleksibelt og lettvint! slår hun fast.

Hotelldirektør Anne Helliesen på Clarion Hotel Air synes Infoskjermen Hospitality er både proft, fleksibelt og lettvint.

Hotelldirektør Anne Helliesen på Clarion Hotel Air synes Infoskjermen Hospitality er både proft, fleksibelt og lettvint.

Forenkling og kvalitetssikring ved hjelp av tidsstyring

Hun trekker særlig frem muligheten for planlegging og tidsstyring som fordelaktig.

– Det sikrer at innholdet som vises alltid er oppdatert, sier hun, og forklarer hvordan noe av informasjonen de deler ligger der mer eller mindre fast, imens andre oppslag kan være midlertidige, knyttet til spesielle arrangement, eller til ulike tider på året.

– Med tidsstyring blir ikke innhold liggende ute lenger enn det skal, og vi liker også muligheten til å planlegge fremover i tid, slik at oppslag kan publiseres automatisk til en gitt dato.

Blikkfang i heisen

Vi i Infoskjermen syntes også det var interessant å legge merke til at hotellet har en liten infoskjerm i hver heis.

– Ja, det er jo veldig greit å ha noe å feste blikket på i heisen, der man likevel bare står og venter og det ikke er så mye annet å se på, smiler Anne. – Da er det ekstra fint med nyttig og oppdatert informasjon fra hotellet akkurat der, mener hun.

En infoskjerm i heisen blir et smart blikkfang med aktuell informasjon.

En infoskjerm i heisen blir et smart blikkfang med aktuell informasjon.

Ryddig og stilig bruk av infoskjermer

Og vi kan ikke bli mer enige! I det hele tatt var det utrolig inspirerende å se hvordan Clarion Hotel Air brukte løsningen vår til å formidle informasjon til gjestene sine på en så ryddig og stilig måte! 🤩

Ved inngangen til restauranten fra resepsjonen henger en infoskjerm det er lett på få øye på.

Ved inngangen til restauranten fra resepsjonen henger en infoskjerm det er lett på få øye på.

Prøv Infoskjermen

Ble du også inspirert? Du er alltid velkommen til å teste løsningen vår. Du kan selv opprette en gratis og uforpliktende prøve-konto her, lese mer om tilleggspakken Hospitality her, eller du kan ta kontakt med oss direkte hvis du har spørsmål eller ønsker råd! 😊

Lærerike og inspirerende kundehistorier

Så vil vi i Infoskjermen bare si tusen takk for oss på Clarion Hotel Air. 🙏😊 Det betyr så mye for oss å få innblikk i hvordan kundene våre bruker Infoskjermen. Det er sånt som vi lærer og blir motivert av! ✨

I resepsjonsområdet er det fint å sette seg ved den store infoskjermen som henger der.

I resepsjonsområdet er det fint å sette seg ved den store infoskjermen som henger der.

Kanskje du også sitter på erfaringer med Infoskjermen som du gjerne vil dele med oss? I så fall hører vi mer enn gjerne fra deg! 😊



Arkiv over alle blogginnlegg
« – Det er dejlig å være norsk i Danmark! 🇩🇰   ||   Sjekk skjermene - 3 tips for å sikre oppdaterte skjermer »