Hvorfor folk velger infoskjermen.no

Tilbakemeldinger viser at folk velger infoskjermen.no på grunn av at løsningen er svært brukervennlig, skjermene ser pene og profesjonelle ut, alt skjer via internett, prisen er fornuftig og kundeservicen er god.
Vi setter pris på tilbakemelding
Mange er flinke til å gi beskjed når noe ikke fungerer som det skal. Vi er utrolig takknemlige for dette, slik at vi kan fikse det så fort vi kan. Men noen e-poster er bare gladmeldinger, og det er ofte med begrunnelse for hvorfor de valgte nettopp infoskjermen.no.
Proffe skjermer
En rød tråd i de aller fleste av tilbakemeldingene er at de valgte infoskjermen.no pga brukervennlighet og at skjermene tar seg fint ut, og "ser mer proffe ut". En e-post fra en norsk forskningsbedrift som nylig åpnet konto med oss oppsummerer dette på en god måte:
"Grunnen til at vi valgte deres løsning for våre infoskjermer faller i all hovedsak på at løsningen er genialt enkel i bruk samtidig som resultatet er pent og profesjonelt."
Brukervennlig
Det at løsningen er enkel å bruke, gjør at flere kan dele på oppgaven med å lage oppslag til infoskjermene. Det trenger ikke være noe kun IT-ansvarlig kan ta seg av, - infoskjermen.no er en løsning alle og enhver enkelt kan lære seg å oppdatere selv.
Kan til og med oppdatere hjemmefra
Det faktum at dette er en tjeneste hvor alt skjer via internett, gjør det også mulig å oppdatere fra hvor som helst, når som helst. En seniorrådgiver for et utdanningssenter sa det sånn:
"Det er flott å kunne legge ut informasjonen hjemmefra, vi er ikke avhengig av å reise inn på kontoret for å få lagt ut meldinger. Så dette opplever vi som et stort fremskritt :-)"
Vi får også høre om positive tilbakemeldinger fra folk som ser infoskjermene, noe selfølgelig både kunden selv og vi gleder oss over.
God kundeservice
Det oppmuntrer også å få denne type tilbakemelding fra kommuner:
"Reaksjonen hos våre interne brukere har vært veldig positiv, også kundene som kommer på besøk er imponerte, det ser jo proft ut:) I tillegg er ikke prisen for dette avskrekkende, og det betyr veldig mye i en liten fattig kommune... Det er ikke mye kontakt jeg har hatt med kundeservice hos dere, men det lille som har vært er veldig positivt."