Saudefaldene anbefaler infoskjermen.no
- Vi benytter infoskjermene som en intern informasjonskanal, forteller Jan-Otto Kanestrøm ved kraftselskapet, Saudefaldene. - Infoskjermene hjelper oss å synliggjøre den daglige driften vår, og om vi når målene våre, fortsetter IKT-koordinatoren.

Enkel løsning med lav terskel for å komme igang
Det at infoskjermen.no er en enkel løsning med en lav terskel for å komme igang, var det som gjorde at Saudefaldene valgte akkurat denne løsningen da de ville skaffe seg infoskjerm for snart et halvt år siden.
Synliggjør bedriftens målsetninger
- Infoskjermene synliggjør bedriftens målsetninger, og om og hvordan vi klarer å nå dem. I tillegg er de til stor nytte som generell informasjonskanal, sier Kanestrøm. Når spurt om han kan gi eksempler på oppslag de har, forteller han at de viser resultat fra de siste ukenes produksjon, oppnådde HMS-tall, og informasjon om vedlikeholdsarbeid.
Kun positive tilbakemeldinger på infoskjermene
Saudefaldene har en konto med tre skjermer, og tanken er å ha en plassert på et sted der alle får sett den iløpet av dagen, en ved resepsjonen og en i driftssentralen. Så langt har de bare fått positive tilbakemeldinger på infoskjermene sine.
Anbefaler infoskjermen.no
- Jeg vil absolutt anbefale infoskjermen.no til andre lignende bedrifter. Løsningen har lav kostnad, og er enkel å ta i bruk og administere, avslutter Jan-Otto Kanestrøm.