NAV Kontaktsenter valgte infoskjermen.no
NAV Kontaktsenter har nå valgt å bruke infoskjermen.no på over tjue sentre over hele landet, etter at NAV-enheter testet infoskjermen.no lokalt og fikk gode erfaringer med løsningen.

Infoskjermer i kontorlandskapene
- Infoskjermene vil være til stor hjelp i vår daglige drift, og er plassert i kontorlandskapene til kontaktsentrene der de ansatte betjener telefoniske henvendelser fra brukere, forteller Per-Stian Ekroll, kommunikasjonsrådgiver i NAV Styringsenhet Kontaktsenter.
- Vi ser på muligheten for å bruke infoskjermen.no som vår viktigste kanalplattform til raskt og effektivt å få ut viktige nyheter og varsler som påvirker våre brukere og veiledere, fortsetter Ekroll.
Gode erfaringer og anbefalinger
- Vi har gradvis tatt noen informasjonsskjermer i bruk for å få ut informasjon, og nå valgte vi infoskjermen.no på bakgrunn av gode erfaringer og anbefalinger fra andre enheter i NAV, forteller kommunikasjonsrådgiveren.
Mulighet for samkjøring
NAVs kontaktsentre har felles konto for kontaktsenter over hele landet. På denne måten kan de samkjøre driften; sentrale brukere kan legge ut fellesoppslag som f.eks landsdekkende nyheter eller NAVs service-løfter på alle skjermene, mens lokal værmelding og andre beskjeder er noe lokale brukere kan legge ut til sin lokale skjerm.