Du har en kampanjekode! Registrer prøvekonto nå og spar kr 500!
BLOGG infoskjermen.no

- Genialt enkelt, pent og profesjonelt

Publisert 16.01.2015 av Favo
page.title

Hvorfor velge infoskjermen.no? - Genialt enkelt, pent og profesjonelt, at hvem som helst kan bruke, god kundeservice og fornuftig pris, er noe av det kundene våre svarer.

Proffe skjermer

En rød tråd hos mange av kundene våre, er at de valgte infoskjermen.no pga brukervennlighet og at skjermene tar seg fint ut, og "ser proffe ut". Andreas Cittlau fra Christian Michelsen Research oppsummerer dette på en god måte:

Grunnen til at vi valgte deres løsning for våre infoskjermer faller i all hovedsak på at løsningen er genialt enkel i bruk samtidig som resultatet er pent og profesjonelt.
Andreas Cittlau, Christian Michelsen Research

Brukervennlig

Det at løsningen er enkel å bruke, gjør at flere kan dele på oppgaven med å lage oppslag til infoskjermene.

Jeg har testet deres produkt, og finner det meget anvendelig. Jeg ser at det er så enkelt i bruk at hvem som helst kan bruke verktøyet til å formidle informasjon.
Sveinung Pedersen, Nor Lines AS

Dette trenger ikke lenger være noe kun IT-ansvarlig kan ta seg av, - infoskjermen.no er en løsning alle og enhver enkelt kan lære seg å oppdatere selv.

Kan oppdatere fra hvor som helst

Det faktum at dette er en tjeneste hvor alt skjer via internett, gjør det også mulig å oppdatere fra hvor som helst, når som helst. Øystein Hauge, seniorrådgiver ved Kriminalomsorgen Hustad fengsel skrev at infoskjermen.no oppfylte kravene deres:

  • at tjenesten var online-basert (les: at produksjonen ikke var stedsavhengig)
  • at flere kunne publisere (innenfor en ikke altfor komplisert oppbygd publiseringsmodell)
  • at dere prismessig kom greit ut ift konkurrentene
Øystein Hauge, Kriminalomsorgen Hustad fengsel

Vi fikk også høre om en kommune hvor IKT-gruppen foretok en vurdering av forskjellige tilbydere av infoskjermer, og konkluderte med at infoskjermen.no er løsningen de vil anbefale. Der er også positive tilbakemeldinger fra folk som ser infoskjermene, noe selfølgelig både kunden selv og vi gleder oss over.

God kundeservice

Det oppmuntrer også å få positiv tilbakemelding fra kommuner, som dette fra Mari Mæland fra Granvin Herad:

Reaksjonen hos våre interne brukere har vært veldig positiv, også kundene som kommer på besøk er imponerte, det ser jo så proft ut :) I tillegg er ikke prisen for dette avskrekkende, og det betyr veldig mye i en liten fattig kommune... Det er ikke mye kontakt jeg har hatt med kundeservice hos dere, men det lille som har vært er veldig positivt."
Mari Mæland, Granvin Herad

Det lønner seg å bruke infoskjermen.no

Når det gjelder økonomi er det interessant å legge merke til at folk på flere måter finner at det svarer seg for dem å ha konto med infoskjermen.no. De bruker rett og slett for mange ressurser på infoskjerm om de skal prøve å gjøre det helt selv:

Vi har ikke ressurser til å bruke for mye tid på en informasjonsskjerm. Etter å ha fått testet løsningen deres, ser det ut til at vi får lagt ut den informasjonen vi ønsker på en enkel og god måte.
Børre Thorkildsen, Ålesund voksenopplæringssenter


Arkiv over alle blogginnlegg