Vanlige fakturaspørsmål

Du registrerer selv hvor og hvordan fakturaer fra oss skal sendes. Både dere og vi sparer tid og penger hvis fakturaopplysningene er oppdaterte og rette.
Slik oppdaterer du betalingsinformasjon
Når du er innlogget velger du Meny, og så Innstillinger. Under fanen Betaling (trykk på lenka for å gå direkte) kan du oppdatere hvordan og hvor faktura skal sendes. Du må være administrator på kontoen for å få tilgang til betalingsinformasjon.
Vanligste feil: Gammel e-postadresse
Den vanligste feilen vi møter er at e-postadressen som er oppgitt ikke virker lenger. Hvis du velger faktura via e-post anbefaler vi å bruke en e-postadresse som ikke er personavhengig, f.eks. post@firma.no.
Bruk EHF hvis du kan
Hvis du finner virksomheten din i ELMA-registeret bør du velge faktura via EHF.
EHF er det tryggeste, rimeligste og beste alternativet! EHF er en ny standard som brukes av alle offentlige, og mange private, virksomheter.